Puikiai suprantame, kad rašyti tekstus „užknisa“. Dažnam iš mūsų tai varginantis darbas, reikalaujantis susikaupimo, žinių, patirties, galų gale – TALENTO. Kai kam prisiversti parašyti įmonės tinklaraščiui – didesnė bausmė, nei -100 Lt nuo atlyginimo 🙂
Kartais tai naujas kankinimo būdas, kurį vadovai noriai taiko nepaklusniems darbuotojams – „tau, Kęstuti, šią savaitę rašyti į įmonės blogą. Sugalvok ką nors…“.
Gal šiek tiek ir hiperbolizuojam, tačiau daugumai įmonių rašymas yra gana didelė problema, o resursų profesionaliems rašytojams samdyti nenumatyta arba nesuplanuota.
Tada lieka planas B. Yra tam tikros turinio rūšys, kurios puikiai tinka į įmonės tinklaraštį arba į bet kokį kitą šaltinį, tačiau rašyti čia nieko nereikia. Čia turime galvoje, kad nereikės daug kurti, nes sakinį parašyti vis vien teks, bet tai nebus labai sudėtingas darbas. Tas sakinys bus pradžia, o taip pat reikės ir straipsnio pavadinimą sugalvoti. Jis gims gana greitai pagal turinį, kurį kursite.
Taigi Jūsų dėmesiui net 5 skirtingi turinio tipai, kur rašyti ir kankintis tikrai nereikia. Aišku, reikės atlikti kitas užduotis…
#1. Iliustracijos
Fotografuoti gali visi. Nebūtina net turėti profesionalaus fotoaparato. Pakanka išmaniojo telefono ir gero apšvietimo. Jei kažką parduodate konkretaus, galima tiesiog nufotografuoti kažkokias išskirtines prekes, padaryti jų kompozicijas ir kelias nuotraukas sudėti į specialią galeriją. Jums reikia ją tinkamai pavadinti.
„Naujausios mūsų prekės“ – nuobodu. „Šių prekių nori visi…“ – intriguoja!
Jei teikiate paslaugas – jau bus sunkiau, bet galima kažką sugalvoti. Ypač, jei kolektyvas moteriškas ir kolegės į darbą ateina pasipuošusios. Pristatykite – „štai kokios mūsų įmonės Mis ir Misiss“ 🙂
#2. Citatos arba jų kolekcijos
Citata yra kažkokio žinomo žmogaus pasakyta frazė, kuri motyvuoja, stebina ir kitaip moko. Tokių frazių yra labai daug, reikia jas tik susirinkti. Yra net knygos leidžiamos (surūšiuota pagal temas). Patiems rašyti nieko nereikės, tačiau reikės tik paplušėti, kol išsirinksite sau tinkamas citatas. Aišku, bus reikalingas ir pavadinimas „Mūsų įmonę motyvuoja…“ ar panašiai.
#3. Video ar net video kolekcija
Jei galite surinkti bent 5 įdomius video, kurie primintų tiesiogiai ar netiesiogiai apie jūsų verslą – puiku. Juokingų vaizdelių ir švelnių kačiukų nereikia, muzikinius klipus taip pat rekomenduojame dėti atsargiai, nes skaitytojų skoniai skiriasi. Reiktų dėti originalias reklamas, virusinius video ir viskas, kas susijęs su verslu, motyvacija, pardavimais ir t.t.
Taip pat video klipą galite pasidaryti ir patys. Tam reikia tik atsakyti į keletą klausimų apie jūsų verslą, paslaugas į kamerą ir įkelti į Youtube. Toks video interviu tikrai pritrauks dėmesio, net jei bus atliktas ne itin profesionaliai. Juk svarbiausia pademonstruota nauda klientui ir nuoširdumas, kurį žmonės iškarto pajaučia ir įvertina.
#4. Linksmiausi klausimai iš klientų
Kartais klientai būna tikra rakštis sėdimojoj… Jie klausinėja tokių nesąmonių, kad net baisu 🙂 Fiksuokite tokius klausimus, dalinkitės su kolegomis ir, atėjus laikui, galėsite surinkti juos į „TOP10 keisčiausių klientų klausimų“. Tik pasistenkite, kad niekas nesužinotų jų vardų ar įmonės pavadinimų. Jei kuris klientas atpažins savo, tai jam asmeniškai galėsite paaiškinti, kad šį klausimą kolektyvas nubalsavo, kaip keistą ar juokingą..
#5. Apklausa
Čia reiks šiek tiek parašyti, bet laaaabai nedaug. Štai trumpas pavyzdys žemiau:
„Ką manote apie mūsų įmonės teikiamą XXX paslaugą?“
- Paslauga naudinga;
- Man per brangu;
- Pas konkurentus geriau;
- Nieko gero;
- Neturiu nuomonės.
Visa tai reiktų surašyti apie save ir surasti nemokamų apklausų tarnybų internete. Jų yra tikrai nemažai. Tada lieka suvesti duomenis ir įterpti specialų HTML kodą į apklausos puslapį.
Viskas, Jūs turite dar vieną puikų ir naudingą turinio vienetą, kuriuo galima visur dalintis. Kai sulauksite bent 100 atsakymų, galite skelbti ir rezultatus viešai.
Vėliau turėsite dar vieną straipsnį, kuriame jums tikrai nieko nereiks rašyti, tik pavadinimą ir „susipažinkite su mūsų surengtos apklausos rezultatais“ 🙂
Štai Jūs ir turite mažiausiai 5 būdus, kaip užpildyti savo įmonės tinklaraštį. Darykite tai kas mėnesį ir rutina tikrai nepasijaus, be to skaitytojai gaus aukščiausios kokybės ir įdomų turinį. O kurti ir kankintis prie straipsnio ar aprašymo tikrai nereikės.
Tačiau jeigu Jus domina profesionalūs SEO tekstai ir straipsniai, juos užsisakyti ir daugiau apie juos sužinoti galite čia.
Patiko straipsnis? Pasidalinkite juo socialiniuose tinkluose ar palikite savo komentarą apie tai.
Parašykite komentarą