
Ši sėkmės istorija apie tai, kaip nuolat ir kryptingai bendradarbiaujant galima sukurti neįtikėtinai stabilius ir ilgalaikius rezultatus ilguoju periodu.
Su UAB “Riko prekyba” bendradarbiauti pradėjome dar 2014 metų viduryje, kuomet ši įmonė kreipėsi į mus dėl elektroninės parduotuvės www.tavosapnas.lt optimizavimo Google.lt paieškos sistemai.
Įvertinę situaciją pastebėjome keletą kritinių problemų, kurios neleido šiai elektroninei parduotuvei auginti lankytojų srauto ir didinti pardavimų.
Klientas lankomumą iš Google.lt organinės paieškos jau turėjo pakankamai reikšmingą, todėl labiausiai norėjo padidinti pardavimus internetu ir maksimaliai padidinti SEO lankytojų srautą, kuris atsiperka geriausiai.
Pagrindinės el.parduotuvės problemos, kurias ėmėmės spręsti kartu su klientu, buvo šios:
- Strateginio pozicionavimo stoka.
- Unikali ir techniškai pasenusi el.parduotuvės turinio valdymo sistema.
- Niekuo neįsimenantis ir moraliai pasenęs dizainas su nepatogia navigacija.
- Svetainė nepritaikyta SEO optimizacijai.
- Ypač nepatogus naršymas iš mobilių įrenginių.
- Nėra jokių prekių aprašymų, arba jie neinformatyvūs.
- Ydinga ir perkrauta prekių katalogo struktūra.
- Ypač prasta svetainės greitaveika ~8 sek.
- Nekaupiami Google Analytics el.komercijos duomenys, be kurių buvo neįmanoma nustatyti, kaip dirba skirtingi reklamos kanalai ir kokią reklamos investicijų grąžą (angl. „ROI – Return on investment„) jie generuoja.
Taip atrodė senoji el.parduotuvės versija veikusi nuo 2009 m.
Tokia buvo senosios el.parduotuvės greitaveika
Sena logotipo versija
Kokių veiksmų ėmėmės siekdami pagerinti situaciją?
Įvertinę šias problemas, papildomai atlikome kliento svetainės SEO optimizacijos, rinkos auditą ir suplanavę procesus, nedelsdami kartu su klientu ėmėme diegti žemiau išvardintus techninius, programinius, vizualinius ir SEO pokyčius kliento el.parduotuvėje:
- Atlikome svetainės strateginį pozicionavimą.
- Unikalią ir nepatogią lietuviškų interneto svetainių kūrėjų turinio valdymo sistemą pakeitėme nemokama ir lengvai administruojama bei atnaujinama atviro kodo turinio valdymo sistema “OpenCart”.
- Sukūrėme unikalų logotipą ir naują svetainės stilių. Suderinome naujos svetainės spalvas.
- Perkėlėme visas prekes iš senosios el.parduotuvės ir sutvarkėme prekių katalogo struktūrą.
- Sukūrėme naujus bei atnaujinome senus prekių aprašymus.
- Užtikrinome sklandžią SEO migraciją ant naujos el.parduotuvės sutvarkydami visas buvusias vidines SEO problemas ir atlikome išorinę SEO optimizaciją.
- Pritaikėme elektroninę parduotuvę patogiam naršymui iš mobilių įrenginių.
- Padidinome el.parduotuvės greitaveiką iki normalios 2.5 sek.
- Sutvarkėme kliento Google Analytics elektroninės komercijos duomenis.
- Nuolat teikiame techninį palaikymą ir atliekame SEO optimizaciją.
Taip atrodo nauja el.parduotuvė
Naujas logotipas
Dabartinė el.parduotuvės greitaveika
O KOKIE REALŪS REZULTATAI?
#1 TavoSapnas.lt – TOP100 lankomiausių Lietuvoje el.parduotuvių sąraše.
Po daugiau nei 3 metų nuoseklaus ir kryptingo darbo kartu su klientu svetainė pagal lankomumą patenka tarp TOP100 lankomiausių Lietuvoje elektroninių parduotuvių.
#2. Per 18 mėnesių užsakymų AUGIMAS +532,94%. SEO srauto augimas +83.19%
#3. Google Adwords duomenimis, prekės ženklas (brand’as) “Tavo sapnas” sulaukia Lietuvoje daugiau nei 2.400 paieškų per mėn.!
Ar gali būti dar geresnis rezultatas? Mes sakome taip – GALI! Ir jo nuosekliai sieksime toliau.
„SeoReklama.lt“ komentaras:
Šio kliento sėkmės istorija yra ypatinga tuo, kad klientas mums suteikė 100% pasitikėjimo kreditą ir visuomet labai palankiai vertino mūsų inicijuojamus pokyčius, “nestabdydamas proceso”. Taip pat labai gerai, kad šiame projekte, mes galėjome kartu su klientu visus darbus atlikti savarankiškai. Todėl nereikėjo gaišti laiko su kitomis įmonėmis “raginant jas” atlikti vieną ar kitą pokytį svetainėje. Labai džiaugiuosi, kad mums viskas puikiai pavyksta ir mūsų su klientu bendrai pasiekiami rezultatai kaskart viršija lūkesčius. Būtent tokį tikslą visuomet keliu sau ir komandai, nes tobulėjimui ribų nėra. (Donatas Viliamas).
Ar norėtumėte, kad tai būtų ir Jūsų verslo sėkmės istorija? Susisiekite su mumis jau dabar.
Patiko turinys? Pasidalink juo socialiniuose tinkluose!
Klausimas paprastas – kiek tai kainavo ir kada atsipirks?
Geras klausimas Arnoldai. Investicija klientui yra tikrai atsiperkanti ir kainuoja kelis kartus pigiau, nei toks pats srautas iš Google Adwords.