Naujoviškas SEO koja kojon žengia su rinkodara. Jei puslapis bus lankomas ir pritrauks klientų, viskas su juo Google paieškoje bus gerai. Liks tik viduje apsitvarkyti ir dar apie keletą kokybiškų nuorodų pagalvoti. Dėl to šiuo straipsniu pabandysime pažvelgti tiek į SEO, tiek į rinkodaros reikalus.
Ar Jūsų įmonės puslapiui reikalingas “Naujienų” skyrelis?
Dar kartą atsiverskite savo įmonės interneto puslapį. Ar ten yra toks skyrelis „Naujienos“? Nėra? O kodėl? Nieko naujo nevyksta? Netikime…
Naujienų skyrelį turite? Pažiūrėkite į jį. Kiek ten yra naujienų? Kada paskutinė publikuota? Kiek vidutiniškai naujienų paskelbiama per metus?
Jei jūsų interneto puslapio naujienų skyrelis yra pustuštis, paskelbiama bent 1-3 naujienos per metus, reiškia galite stoti į tą pačią grupę, kur rikiuojami puslapiai, iš viso neturintys „Naujienų“. 1-3 įrašai per metus nieko nereiškia. Dėl to puslapis atrodo nykiai ir naujienos įdomios tik naujai ateinantiems darbuotojams, kuriems per trumpą laiką liepiama susipažinti su įmonės veikla. Net konkurentams neįdomu, nors jie yra vieni aktyviausių jūsų puslapio lankytojų 🙂
Kiekvienam verslui reikia naujienų!
Verslo logika paprasta. Žmonės mėgsta naujus daiktus, naujas paslaugas, naujus vėjus, madas, tendencijas ir viską, kas nauja. Už naujus dalykus galima net paprašyti susimokėti kur kas daugiau vien dėl to, kad jie yra nauji. Naujienos parodo, kad verslas yra įdomus, rimtas ir su juo apsimoka bendradarbiauti. Štai kodėl KIEKVIENAM verslui reikia naujienų.
Iš rinkodaros pusės akivaizdu, kad naujienas būtina pateikti savo klientams. Kaip tai padaryti geriau – priklauso nuo tikslinės auditorijos. Iš SEO pusės aišku, kad kiekviena naujiena yra puiki galimybė sukurti dar vieną puslapį su tam tikru raktiniu žodžiu, ar net gauti atgalinę nuorodą.
Kodėl Jūs turite rašyti naujienas
Priežasčių yra tikrai nemažai:
- Kiekviena naujiena publikuojama atskirame puslapyje. Reiškia, puslapis nuolatos didėja, plečiasi. Google atkreipia dėmesį į tai, kad puslapis yra nuolatos atnaujinamas ir tokius puslapius atitinkamai teigiamai vertina.
- Naujiena yra puslapis tam tikra tema, dedikuota tam tikriems raktiniams žodžiams ir jų versijoms. Jei „Paslaugų“ skyrelyje neturite galimybės vienai iš paslaugų skirti daugiau dėmesio, tai „Naujienose“ tai galite daryti, kiek tik norite kartų.
- Naujiena gali būti tekstinė, grafinė, vaizdinė, o taip pat visų trijų rūšių kartu sudėjus – šiek tiek teksto, šiek tiek iliustracijų + vienas ar keli vaizdo klipai iš YouTube. Tai vertina skaitytojai, nes jiems nenuobodu. Tai vertina Google, nes skaitytojai ilgiau pabūna puslapyje, gal iš vieno pereina į kitus, jie yra linkę tokią naujieną pasidalinti socialiniuose tinkluose.
- Naujienos nuorodą galima dėti į savo įmonės Facebook ar Google+ profilį su trumpu pristatymu (pageidautina intriguojančiu) ir taip gauti ne tik papildomų lankytojų, bet ir Google įvertinimų.
- Naujiena padeda parduoti naujas paslaugas, arba senas, jei joms taikoma nuolaida. Informacija apie nuolaidas – taip pat naujienos, kurios turi savo pradžią ir pabaigą. Tai puikus rinkodaros skyriaus įrankis.
- Naujiena yra informacijos šaltinis žiniasklaidai, besidominčiai jūsų verslu.
- Įmonės naujiena yra puiki medžiaga naujienlaiškiui šalia tiesioginių reklamos pasiūlymų. Kartais, kai pasiūlymų nėra, pristatymas ir nuoroda į naujienos puslapį gelbsti kuriant periodinius naujienlaiškius.
- Šiek tiek adaptuotą naujieną galima skelbti kituose puslapiuose. Tai puikus būdas gauti atgalinių nuorodų. Adaptacija reikalinga tam, kad publikuojate ne savo arba menkai pažįstamai auditorijai.
- Naujienos yra skirtos akcininkams, konkurentams, verslo analitikams, žiniasklaidai, taip pat ir esamiems, bei potencialiems klientams. Jos parodo, kad įmonė dirba, stengiasi pasiekti užsibrėžtų tikslų, o ne stagnuoja vienoje vietoje. Tai itin svarbu ir potencialiems investuotojams ar įmonės pirkėjams.
Matote, kaip svarbu savo puslapyje skelbti tuos nedidelius straipsnelius apie tai, ką įmonė veikia?
Apie ką turi būti įmonės naujienos?
Šis klausimas kamuoja visus vadovus ir atsakingus darbuotojus. Lietuvoje ypatingai, nes bijomasi konkurentų, kad tie nesužinotų tam tikrų detalių.
Įmonės naujienos gali apimti kelias temas. Jas suvokiant, lengviau pasižiūrėti į poreikius ir galimybes.
- Biuro naujienos – kas nutinka biure. Persikeliama iš vieno biuro į kitą, pastatomas laisvalaikio kampelis, išnuomojamas kavos aparatas ir t.t.
- Darbuotojų naujienos – viskas apie darbuotojus. Pasikeitė vadovai, atėjo naujas darbuotojas, kuris jūsų rinkoje yra šiek tiek žinomas ir turi reputaciją, nusprendėte plėstis ir sukurti naujų darbo vietų ir pan.
- Verslo plėtra – naujienos apie tai, kaip plečiasi arba traukiasi jūsų verslas.
- Finansinė informacija – naujienos su statistiniais duomenimis apie įmonės apyvartą, pelną. Taip pat apie tam tikrus pirkinius, investicijas.
- Dalyvavimas visuomeninėje veikloje – naujienos apie rėmimus, labdarą, komandos narių dalyvavimą socialinėse iniciatyvose.
- Bendradarbiavimas – nauji partneriai, dideli sandoriai, laimėti viešieji konkursai ir t.t.
- Edukacija – naujienos apie kursus, seminarus, kuriuose dalyvaujate, ar organizuojate. Taip pat apie visus darbuotojų sertifikatus, kursus Lietuvoje ir užsienyje.
- Pardavimų informacija – tai akcijos, konkursai, apklausos, pristatomieji straipsniai, instrukcijos ir t.t. Šių naujienų tikslas – pristatyti savo paslaugas taip, kad klientams liktų kuo mažiau klausimų prieš perkant.
- Technologinės naujienos – informacija apie išradimus, atradimus jūsų verslo srityje, įdomybės. Galima versti naujienas iš užsienio kalbų.
Sakote neturite apie ką rašyti?
Pabandykite kas mėnesį bent po vieną temą iš čia išvardintų paruošti. Per metus tokiu būdu paruošite 10-20 naujienų. O tai yra 10-20 unikalių puslapių, kurių laukia Google su savo robotais.
Naujienų nauda SEO – didžiulė, o rinkodarai ir pardavimams – milžiniška.
Neturite, kas naujienas rašo?
Čia padeda profesionalai. Tačiau bent pradinių SEO ir rinkodaros konsultacijų Jums tikrai reiktų, kad kūrybiški žmonės „nenugrybautų į pievas“. Vidutiniškai naujienų ar SEO straipsnių kaina – 50-100 Lt, priklausomai nuo turinio ir Jūsų poreikių. Taigi investuoti 500-1000 Lt per metus galima – tai nėra tokia reikšminga ar bauginanti suma, tačiau nauda kurią gaunate yra neįtikėtinai didelė.
Patiko straipsnis? Pasidalinkite juo socialiniuose tinkluose!
Parašykite komentarą