Ar pastebėjai, kad absoliuti dauguma lankytojų, užsukę į Tavo interneto svetainę palieka ją neatlikę jokių veiksmų ir daugiau nebesugrįžta? O juk būtent nuolatos augantis lojalių klientų ratas yra kiekvieno verslo tikslas ir sėkmės garantas.
Ką daryti, kad lankytojai sugrįžtų ir taptų klientais?
Tam geriausiai tinka „Google AdWords“ remarketingas – efektyvi reklamos internete strategija, siekiant parodyti reklamą tiems, kas jau lankėsi Tavo svetainėje, bet neatliko jokių veiksmų joje.
Kodėl “remarketingas veikia” ir apsimoka?
Statistiškai, net 90% lankytojų palieka svetainę, neatlikę jokio veiksmo:
- neįsigiję prekės;
- nesiregistravo naujienlaiškiui;
- neužpildė kontaktinės formos;
- ir pan.
Lankytojai palieka svetainę dėl įvairių priežasčių:
- skubėjimo;
- apsilankymo nedarbo valandomis;
- užmaršumo;
- išsiblaškymo;
- daugybės darbų vienu metu ir t.t.
Dauguma susidomėjusių pasirodo tiesiog neturėjo pakankamai laiko įsigilinti į turinį, o po to užmiršo svetainę. Būtent todėl pakartotinė reklama gali tapti veiksmingu priminimu siekiant susigrąžinti jau susidomėjusius lankytojus, kurie dar nebuvo tvirtai apsisprendę tapti klientais.
REMARKETINGAS – tai paslauga, suteikianti galimybę “PARDUOTI IŠ ANTRO KARTO”. Todėl tai dar yra vadinama PAKARTOTINE RINKODARA.
„Google AdWords“ remarketingas – galimybė susigrąžinti net iki 50 % prarastų lankytojų!
Ar žinai, kad remarketingo paslauga gali būti sėkmingai naudojama “subtiliai priminti” buvusiems svetainės lankytojams apie:
- naują sezoną;
- išpardavimą;
- atsinaujinimą;
- kitas esmines naujienas.
Tačiau svarbiausia, kad Tavo reklaminė žinutė pasieks lankytoją, jam lankantis kitose svetainėse.
Dėl šios priežasties pakartotinė rinkodara yra bene vienas tikslingiausių reklamos būdų, leidžiančių “pagauti savo buvusį lankytoją internete”, benaršantį kitose interneto svetainėse ir susiviliojusį TAVO REKLAMINE ŽINUTE.
Kaip veikia pakartotinė rinkodara (remarketingas)?
Ši procesą geriausiai iliustruoja paveikslėlis žemiau..
Kalbant dar paprasčiau viskas veikia maždaug taip:
- Vartotojas pirmą kartą apsilanko Tavo tinklalapyje. Jis arba atlieka tam tikrą veiksmą, arba palieka svetainę ir pradeda naršyti kitur. Apsilankymas užregistruojamas „Google AdWords“ sistemoje ir vartotojas įtraukiamas į pakartotinos rinkodaros klientų sąrašą.
- Naršydamas kitoje svetainėje, kurioje yra įdiegtas pakartotinės rinkodaros reklamavimosi kodas, vartotojas pamato Tavo reklamą. Personalizuotą informaciją galima parodyti tuomet, kai vartotojas naudojasi tuo pačiu įrenginiu (kompiuteriu, išmaniuoju telefonu ir kt,). Tavo produktus ar paslaugas primenančius skelbimus, skatinančius sugrįžti į svetainę, vartotojas mato visose svetainėse, kuriuose yra įdiegti „Google“ reklamos blokai.
- Paspaudęs ant Tavo reklamos, lankytojas nukreipiamas atgal į Tavo svetainę. Beje lankytoją galima nukreipti į tą patį puslapį, kurį jis jau matė, arba sukurti papildomą specialų pasiūlymą.
5 remarketingo (pakartotinės rinkodaros) naudos verslui:
- Reklama matoma tik tiems vartotojams, kurie jau susidomėjo Tavo prekėmis ar paslaugomis ir “persekioja tavo potencialų klientą” milijonuose svetainių visame pasaulyje.
- Galimybė skelbti individualizuotus pranešimus ir specialius pasiūlymus, atsižvelgiant į lankytojo poreikius, elgseną, interesus.
- Galima pasiekti 90% prarastų lankytojų ir iki 50% jų sugrąžinti į svetainę. Auga svetainės lankomumas ir pardavimai.
- Primena apie Tavo paslaugas ir prekes, suteikia pakartotinę galimybę jau “su kita žinute įtikinti lankytojus”, kodėl verta tapti Tavo klientu.
- Stiprinamas prekės ženklo žinomumas ir patikimumas.
Remarketingo efektas
Remarketingas tiesiogiai veikia kampanijos investicijų grąžą (ang. ROI – return of investment), nepriklausomai nuo to, kokia yra reklaminės kampanijos strategija: orientuota į prekinį ženklą, kampanijos vykdymo rezultatus ar kt.
Apjungus “Google Adwords” reklamos ir remarketingo kampanijas, gali pasididinti reklaminės kampanijos konversijos rodiklį, o kartu padidinti ir kokybės balą, kuris sumažina reklaminės kampanijos išlaidas.
Remarketingas ypač veiksmingas kai norima:
- Paskatinti per paskutines 7 dienas apsilankiusius lankytojus apsilankyti dar kartą.
- Reklamuoti specialų pasiūlymą (nuolaidą) išskirtinai tik prieš tai tam tikra preke ar paslauga susidomėjusiems lankytojams.
- Paskatinti el. parduotuvėje į prekių krepšelį pasirinkusius, tačiau pirkimo proceso neužbaigusius lankytojus sugrįžti ir užbaigti pirkimą.
- Su ribotu reklamos biudžetu investuoti tik į naujus, prieš tai nesilankiusius svetainėje lankytojų apsilankymus.
- Padidinti prekinio ženklo žinomumą.
Dar gera žinia, kad remarketingas yra naudingas abiems pusėms, nes esant produktų, paslaugų ar kitos informacijos poreikiams, suteikia dar vieną galimybę reklamuotojui ir vartotojui susirasti vienas kitą.
Siekiant geriausių rezultatų – rinkis profesionalią pagalbą
- sutaupysi laiko;
- padidinsi reklamos kampanijos efektyvumą;
- išvengsi “techninės pusės” galvos skausmo.
Parašyk mus jau dabar, o mes išsiaiškinę poreikius pasiūlysime geriausius remarketingo (pakartotinės rinkodaros) sprendimus.